חבילות ספורט משתלמות
Uncategorized ליגת האלופות

חבילת ספורט למשחק

לטייל באירופה זו חוויה בלתי נשכחת אבל שמוסיפים לחוויה גם משחק כדורגל של אחת הקבוצות הטובות בעולם, טיול כזה כבר אי אפשר לשכוח. ישנן חוויות שהן מיוחדות שנשארות איתנו לכל החיים ואחת מהן עבור אוהדי הכדורגל ולא רק הוא לשמוע את שאגת הקהל שיש גול בלתי נשכח. והיום חלום זה כבר לא רחוק, ויותר ויותר ישראלים מגשימים את החלום ורוכשים חבילת ספורט וטסים לראות משחק כדורגל איכותי של הקבוצה שאותה הם אוהדים.

אתר ספורטיקט הוא אתר המציע לכם חבילות ספורט לכל המשחקים, בין אם הקבוצה שאתם אוהדים היא ריאל מדריד או צ'לסי. אם אתם עוקבים אחר הלה ליגה או ליגת האלופות.

טיול לבר מצווה לילד או טיול של המשפחה לברצלונה ניתן לשלב עם משחק כדורגל וביקור באחד מהאיצטדיונים הגדולים בעולם. יש הבוחרים לטוס למשחק חשוב או ליהנות מכל משחק גם אם אינו משנה גורלות.  בכל אופן רבים מוכנים לטוס בשביל רגעים מיוחדים של כדורגל.

לרכישה מהירה ובטוחה של חבילות למשחקי כדורגל

איך בוחרים חבילות ספורט?

נסיעה למשחק כדורגל באירופה דורשת תכנון, במיוחד שמדובר במשחק חשוב שלא תרצו לפספס אותו. אם אתם מעוניינים במשחק מסויים חשוב שתדאגו לחבילת ספורט מספיק זמן מראש על מנת שתבטיחו שיהיה לכם מיקומים טובים במשחק וגם שתוכלו ליהנות משהות של מספר ימים בעיר. בנוסף שתזמינו מראש מחירי הטיסות יהיה במחירים סבירים ולא תסתכנו שלא יישארו כרטיסי טיסה. ההמלצה שלנו להזמין כבר מספר חודשים מראש.

ישנם משחקים שגם תכנון ארוך לא יעזור למשל, אם תרצו לנסוע לרבע גמר ליגת האלופות, אין טעם להזמין מראש מאחר שההגרלה מתקיימת כשבוע וחצי לפני המשחק הראשון. במקרה זה, אין הרבה זמן להתלבט אלא פשוט להחליט ולהזמין. בשלב הזה של הליגה ההנאה מובטחת.

 

מחליטים לאן טסים – השלב הראשון

יש אנשים שיודעים בדיוק לאיזה משחק הם רוצים להיות ואיפה בדיוק. לאלו שאינם אוהדים של קבוצה מסוימת ההחלטה לאן כדאי ומתי יכולה להשתנות ולכן חשוב קודם להחליט לאן טסים, האם תהיו מעוניינים במשחק של ריאל מדריד או ברצלונה או שתעדיפו לראות את הליגה האנגלית.

אין ספק שברצלונה היא אחת הקבוצות האהודות ביותר בקרב ישראלים  ורבים נוסעים לראות משחקים שלה בברצלונה. ואכן לראות משחק של ברצלונה הוא חוויה בלתי נשכחת. משחק עם מסי הוא אכן חוויה באצטדיון קאמפ נואו והוא הפך לאתר תירותי כמו על אתר אחר בברצלונה. מכל העולם באים לראות משחק בברצלונה.

האם בחרתם לטוס לברצלונה לראות משחק או ליעד אחר חשוב שתבדקו איזה משחק אתם רוצים לראות ולבדוק לגבי חבילת ספורט שתכלול את המשחק או המשחקים שתרצו לראות.

ריאל מדריד

יותר ויותר ישראלים  מגיעים לראות משחק של ריאל מדריד עם הכוכב כרסטינו רונאלדו. באם מדובר בגביע האלופות, בקלאסיקו או בלה ליגה שהיא הליגה הספרדית.  בין אם תרצו לראות משחק של ריאל מדריד או אתלטיקו מדריד שהיא הקבוצה השניה של בירת ספרד. מהעונה הקרובה אתלטיקו מדריד עוברת למשכנה החדש ותוכלו להנות מחווית כדורגל אמיתית.

משחקים בלונדון

לונדון היא אחת הערים המועדפות על הישראלים, הנוחות, האטרקציות הרבות בעיר הפכו אותה ליעד פופלארי אבל רבים טסים ללנודון במטרה גם ליהנות ממשחק כדורגל עם אחת הקבוצות הגדולות של אנגליה, ארסנל, טוטנהאם , צ'לסי ווטסהאם ועוד. תכנון מראש יכול להבטיח כי תוכלו לראות יותר ממשחק רחד במיוחד אם תשלבו משחק של הליגה האנגלית עם משחקים של ליגת האלופות.

אנחנו בספורטיקט מציעים לכם לבדוק את לוחות המשחקים לבדוק אילו תאריך נוח להם ואילו משחקים מתקיימים באותה העיר. רק אחר כך להתחיל ולבדוק מחירים.

שימו לב חשוב לנו להבהיר כאן כי  מועדי המשחקים בליגות האירופאיות לא תמיד מדויקים  והם יכולים להשתנות. לרוב המשחקים מתקיימים בין שישי לשני. הקבוצות הגדולות משחקות בדרך כלל בשבת או ראשון. כאשר רוכשים חבילת ספורט קחו בחשבון כי המועדים עלולים להשתנות ולכן  ההמלצה לתת מרחב תמרון לאפשרות שהמשחק יוקדם או יידחה ביחס לתאריך המקורי ולהתעדכן בהתאם.

התקציב עבור כל הטיול – השלב השני

טיול לאחד מיעדי אירופה אינו זול אבל זו חוויה ששווה כל שקל או דולר, אנו טסים לאחד מהיעדים מעבר לחופש המוחלט אנו צוברים חוויות שטעינות את המצברים שלנו. אחד הנושאים שקל לעשותם הוא לשלב טיול עם מחשק כדורגל. ניתן לבחור את אחד המשחקים אם אין לכם תקציב גדול מאוד. אבל אם עינכם נשואות אל גמר ליגת האלופות , שזהו המשחק המרתק ביותר במהלך השנה, חשוב לדאוג לתקציב יותר גדול. כרטיס לגמר ליגת האלופות יכול לעלות החל מ- 1,500 יורו.

מתכננים נסיעה למשחק באירופה? הגדירו תקציב מתאים, שתוכלו לרכוש חבילת ספורט איכותית. אם היכנם רוצים ליהנות ממשחק כדורגל באירופה מבלי לגמור את התקציב השנתי שלכם כדאי לבחור במשחקים פחות פופולריים, למשל בתקופות שהן "אוף-פיק" בעולם התיירות. משחק של  ריאל מדריד בינואר אז תוכלו למצוא טיסות זולות ומלונות זולים. לעומת זאת אם בחרתם לנסוע באפריל בדיוק בחופשת הפסח, אזי קחו בחשבון שמחירי הטיסות והמלונות יגיעו לשיאם.

ההמלצה שלנו, ראשית לבחור לפחות 4 משחקים שתרצו לראות, בדקו על חבילות ספורט קיימות של הכל כלול, קרי טיסות, מלון וכרטיסים למשחק. בין אם מדובר במשחק קלאסיקו ריאל מדריד נגד ברצלונה או ליגת האלופות מצפה לכם חוויה בלתי נשכח.

רכישת חבילות כדורגל מוכנות – השלב השלישי

יותר ויותר ישראלים בוחרים לרכוש חבילות ספורט מדי שנה. תוכלו לבחור להרכיב חבילה בעצמכם, אבל קחו בחשבון שיש פרמטרים רבים שיש לקחת בחשבון בעת שמרכיבים חבילות ספורט לחו"ל, זמני טיסות, לבחור טיסות ישירות, להזמין מראש על מנת שישארו לכם טיסות, במיוחד בעונות עמוסות, בחירת מלון שממוקם קרוב למגרש, לדאוג לכרטיסים למשחק וזו רק חלק קטן מרשימה ארוכה,  בנוסף חשוב שיהיה לכם איש קשר שיוכל לסייע לכם, במקרה ויצוצו בעיות שונות. וחבל שלאחר מאמץ כה גדול החוויה שלכם תפגם.

לגבי המחיר, במיוחד כאשר מדובר באירועים גדולים או בסמוך למשחק, רכישת חבילה מוכנה יכולה להיות דווקא משתלמת כאשר מדובר באירועים גדולים כמו ליגת האלופות. ישנן חברות תיירות שזו ההתמחות שלהן, לספק כרטיסי טיסה זולים, לבחור את המלון הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורכם. וכמובן לדאוג לכרטיסי המשחק שבחרתם ובזמן. ולכם ררק נותר לראות את השחקנים הגדולים על הדשא.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *