ליגת האלופות

גמר ליגת האלופות: הרגע האחרון

בצעדי ענק אנו מתקרבים אל המשחק האחרון והמותח ביותר גמר ליגת האלופות 2018. ריאל מדריד או ליברפול? מי תהיה המנצחת הגדולה השנה? גמר ליגת האליפות 2018 יתקיים בקייב באיצטידיון האולימפי הוותיק שעבר לאחרונה שדרוג משמעותי.

כרטיסים וחבילות לגמר ליגת האלופות 2018

כמדי שנה, תוכלו להשתתף בהגרלה של אופ"א לכרטיסים לגמר ליגת האלופות המתבצעת דרך המכירה הרשמית. קחו בחשבון כי מדובר בכמה אלפי מושבים בודדים שעליהם מתחרים מיליונים ובהגרלה יהיו זוכים ספורים מכל מדינה. שווה לנסות מאחר שהמחירים זולים, אבל אם אתם רוצים ל הבטיח את מקומכם במשחק ולראות את המשחק באצטדיון ולא בכורסת הטלוויזיה בבית, לא כדאי לבנות על זה.

כרטיסים למשחק או חבילת ספורט, מה עדיף?

אם עוד לא התארגנתם על כרטיסים למשחק ליגת האלופות שיתקיים השנה בקייב תוכלו לקנות כרטיסים ולשמוח על מזלכם שתשיגו מלון וטיסות  לקייב במועד, או להבטיח את עצמכם עם חבילת ספורט לליגת האלופות.

לרכישה מהירה ובטוחה של כרטיסים לגמר ליגת האלופות

אם בעבר משחקי ליגת האלופות נערכו בערי הבירה של אירופה כדוגמת ליסבון, מילאנו או ברלין. המדיניות החדשה על אופ"א היא לערוך את המשחקים בערים פחות ידועות כגון קארדיף שם נערך גמר ליגת האלופות בשנת 2016. המטרה בהחלטה זו היא להרחיב את מעגל ההשתתפות של המדינות השונות.

קייב

בשנים הקודמות נערך גמר האלופות בערים מרכזיות במערב אירופה ובמוקדים תיירותים יותר כמו מדריד, ליסבון, ברלין ומילאנו. אלא שאופ"א עברה תהפוכות ומקבלי ההחלטות בארגון מנסים להרחיב את מעגל המשתתפות. כך הוחלט שגמר 2016 יגיע לקארדיף ואילו גמר ליגת האלופות 2018 ייערך בקייב. אופ"א החליטו להעניק לאוקראינים את אירוח גמר ליגת האלופות שייערך במאי 2018. השיא של הכדורגל האירופי ייערך באצטדיון האולימפי בקייב, שנפתח ב-1923, חודש ב-2012 ומכיל 70,000 צופים.

כמדי שנה, תוכלו לרכוש כרטיסים לגמר ליגת האלופות דרך המכירה הרשמית שאופ"א מוציאה. מדובר בכמה אלפי מושבים בודדים עליהם מתחרים מיליונים ובהגרלה יהיו זוכים ספורים מכל מדינה. שווה לנסות את מזלכם כי המחירים זולים.

כרטיסים לגמר ליגת האלופות 2018

תוכלו לרכוש כרטיסים למשחק, באחד מאתרי האינטרנט המציעים זאת. ולבנות בעצמכם את החבילה הכוללת גם טיסות לקייב וגם מלונות בקייב, הבטיחו כי המלון נמצא בקרבת האיציטדיון כך שתחסכו לעצמכם את הנסיעה עד לאיצטידיון שלבטח יהיה עמוס ביותר.

חבילת ספורט לגמר האלופות 2018

דרך נוספת להגיע לגמר ליגת האלופות, היא באמצעות חבילות ספורט, חברות נסיעות טרחו במשך חודשים רבים לבנות חבילות משתלמות שיתאימו לאוהדיה כדורגל. החל  מטיסות לקייב במחירים מוזלים שנקנו זמן מראש ובתי מלון ברמה גבוהה שתבטיח לאוהדים זמן איכות בקייב.

לרכישה מהירה ובטוחה של חבילה לגמר ליגת האלופות

גמר ליגת האלופות מתקיים רגע לפני שריקת הפתיחה של מונדיאל 2018 שיערך השנה ברוסיה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *