Uncategorized ליגות בכירות

כרטיסים לליגת אנגליה בחג המולד

מחפשים כרטיסים למשחק כדורגל באירופה או כרטיסים למונדיאל, באתר תוכלו למצוא חבילות ספורט לליגת האלופות, רכישת כרטיסים למשחקים, חבילות ספורט לברצלונה ועוד.
ההיצע הנהדר של משחקים בליגה האנגלית מאפשר לכם לטוס לאנגליה ולראות בחג המולד כמה משחקים מהקבוצות המובילות באנגליה. אם אתם אוהדים של ארסנל או צ'לסי, תכולו לתפוס כמה משחקים בחבילה אחת. הקרבה בין מחזור אחד לשני (הפרש שח יומיים) מאפשר לכם לבחור משחקים בלונדון. גם אוהדי מנצ'סטר יונייטד, שמארחת שני משחקים בחג המולד, יוכלו ליהנות מרגעים קסומים של כדורגל – אולי בדרך לאליפות ראשונה.
הכדורגל האנגליה הוא מהמשובחים בעולם ואין ספק שמחשק כדורגל של מנצ'סטר או ליברפול לא ישאיר אתכם אדישים. אנגליה היא מולדת הכדורגל והנוחות של טיול בלונדון עם בילוי במשחק מוביל הוא כדורגל משובח עם טיול שתמיד כיף לעשות.
חבילות ספורט באנגליה בכריסמס
לחג המודל מתקרב בצעדי ענק וזהוה זמן להתחיל להזמין כחבילת כדורגל לחגיגת הכדורגל של אנגליה. באם אתם אוהבים את צ'לסי או ליברפול, מנצ'סטר יונייטד או ארססל, אסור לכם לפספס את החגיגה.
שבוע משחקי אנגליה מתחילים בתאריך 26 לדצמבר הבוקסינג דיי: מיטב המסורת של הליגה האנגלית, ביום הזה ייערך מחזור שלם, שיכלול עשרה משחקים, כאשר שניים מתוכם ייערכו בלונדון. צ'לסי תארח בסטמפורד ברידג' את ווטפורד. המשחק השני שיערך בלונדון יפגיש את טוטנהאם ונוריץ'.
יתר המשחקים במחזור הבוקסינג דיי באנגליה: מנצ'סטר סיטי – סנדרלנד; בורנמות' – קריסטל פאלאס; סטוק סיטי – מנצ'סטר יונייטד; אסטון וילה – ווסטהאם; ניוקאסל – אברטון; סאות'המפטון – ארסנל; סוואנזי סיטי – ווסט ברומיץ'.
יומיים לאחר מכן ב 28 לדצמבר יערך מחזור נוסך במסגרתש בוע חג המולד. באימצטידיון האולד טראפורד במנצ'סטר, תוכלו לראות את המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לבין צ'לסי.
באותו היום בלונדון באיצטדיון האמירויות המרשים תארח ארסנל את העולה החדשה בורנמות', שנאבקת על חייה בליגה. ווסטהאם תתמודד מול סאות'המפטון. קריסטל פאלאס תפגוש את סוואנזי סיטי. יתר המשחקים: נוריץ' – אסטון וילה; ווסט ברומיץ' – ניוקאסל; אברטון – סטוק סיטי; ווטפורד – טוטנהאם; לסטר – מנצ'סטר סיטי (שלישי, 29.12); סנדרלנד – ליברפול (רביעי, 30.12).

המחזור השלישי שינעל את שבוע משחקי חג המודל יערך ב 2.01.2018 לאחר הסילחבסטר. ווסטהאם תארח את ליברפול בשעת צהריים מוקדמת (12:45) בבוליין גראונד. ארסנל תארח את ניוקאסל באמירויות ובכך תאפשר לאוהדיה לתפוס שני משחקי בית תוך מספר ימים ובמחירים לא רעים. החגיגה תגיע לסיומה ב-3.1 עם המשחקים בין קריסטל פאלאס לצ'לסי בלונדון ובין אברטון לטוטנהאם בליברפול.

יתר המשחקים ב-2.1.2016: סנדרלנד – אסטון וילה; לסטר סיטי – בורנמות'; נוריץ' – סאות'המפטון; מנצ'סטר יונייטד – סוואנזי סיטי, ווטפורד – מנצ'סטר סיטי.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *